Mono (2008)
"Mono" is een experimentele documentaire over een generatievernieuwing in de Argentijnse muziekscene. Twaalf nieuwe bands - Los Álamos, El mató a un policía motorizado, Bauer, Los Kahunas, Los Cuzcos, Brian Storming, Norma, Pablo Reche, Turpentine, Hacia Dos Veranos, Los Peyotes en McFly - en hun publiek werden zes maanden lang gefilmd in lange, ononderbroken shots tijdens hun optredens in verschillende Argentijnse steden. Geen interviews nodig, geen woorden... alleen de zoektocht naar het ideale beeldkader voor elke situatie, rauwe muziek en de kracht van het live-optreden.
Regiseurs: Mauro Andrizzi, Mariano Goldgrob.
| Directing | Mauro Andrizzi | Director |
| Directing | Mariano Goldgrob | Director |